A plazáknak bealkonyult, eljött az outletek kora

Az outletek hajnalát az jelzi, hogy egyrészt lecsengett a budapesti plazadömping
Az outletek hajnalát az jelzi, hogy egyrészt lecsengett a budapesti plazadömping, másrészt pedig kialakult egy olyan márkatudatos és fizetőképes vevőkör, amely rendelkezik autóval. Így semmi nem állhatja útját a frekventált helyeken, de városokon kívül megtelepedő "márkavárosoknak".

Október vége felé megnyílik az első két outlet Dél-Buda szomszédságában: az egyikük a GL Outlet Törökbálinton. Bodó Gergely igazgató a Világgazdaságnak elmondta, hogy véleménye szerint a két létesítmény egyfajta regionális attrakcióként messziről idevonzza majd a bevásárlóturistákat.

A 16,5 ezer négyzetméteres területre minél több márkát szeretnének elhozni, lehetőleg az anyavállalattal vagy a kizárólagos disztribútorral, franchise-partnerrel direktben szerződve. A GL Outletben 61 üzletet alakítanak ki, ahol olyan márkák jelennek meg, mint a Diesel, a Calzedonia, a Miss Sixty, az Ego Sport vagy az Agressor, de magyar piacon eddig ismeretlen világmárkák is megtalálhatóak lesznek, akik innen közelítenének a belváros felé.

(Forrás:www.tozsdeforum.hu)