A Tesco nyerte a húsvéti árversenyt

A paprika ára vezette győzelemre az idén a Tescót a három nagy hipermarket húsvéti árversenyében.
A paprika ára vezette győzelemre az idén a Tescót a három nagy hipermarket húsvéti árversenyében. A Napi Gazdaság az eddigi hagyományoknak megfelelően az ún. budaörsi aranyháromszögben vizsgálódott, s többek között azt is megállapította, hogy a sonka ára a tavalyi 594-595 forintnál idén harminc-negyven forinttal lett olcsóbb.

Míg tavaly az Auchan lett az első, addig az idén a Tesco lett a legolcsóbb a húsvéti árversenyben, nem a sonka, hanem a paprika miatt. A második helyre ezúttal a Cora került, míg a harmadik lett csak az Auchan. A különbség azonban igen csekély: mindössze 148 forint, ami alig több mint három százalékot jelent.

A lap megállapításai szerint míg a tojás a Tescóban a legolcsóbb, addig itt kell a legtöbbet fizetni a a tormáért és a retekért. A tavalyi árakhoz képest növekedést tapasztaltak az Unicum és a Rama margarin árában, azonban a a Kinder Meglepetés tojás és a kóla nem drágult.

Az Auchan hírhedté vált húsvéti sonkaként kínált szlovák lapockájánál egyébként a Tesco és az Auchan is húsz forinttal olcsóbb termékkel rukkolt ki. Mivel a termelők szerint hétszáz forintnál olcsóbban képtelenség kitermelni ezt a terméket, ezért a lap szerint felmerülhet a kérdés, hogy a hipermarketek nem alkalmazták-e ismét a beszerzési ár alatti értékesítést, bár mint hozzátették, a GVH nem vizsgálódik ez ügyben.

(Forrás: www.tozsdeforum.hu)