Nyugtató a szolgáltatókhoz
"Virtuális ügyfélszolgálat - Leolvasó lesz a fogyasztóból
Egyre nő az ellenérzés a fogyasztók körében a közüzemi szolgáltatókkal szemben - állítja Takács Márta, az országos fogyasztóvédelmi egyesület Somogy megyei tanácsadója. - Ügyfélszolgálati irodáikat sorra bezárják, csak telefonon érhetők el; különösen az időseknek okoz gondot az effajta ügyintézés.
Kaposváron még működik a Kögáz-iroda, Siófokon azonban azt írták ki: keresse virtuális ügyfélszolgálatunkat, az interneten. Takács Márta fogyasztóvédelmi tanácsadó állítja: telefonon gyakran lehetetlen az ügyintézés; ha mégis, türelem vagy nyugtató szükséges hozzá. "
(Forrás: www.somogyihirlap.hu)
Kaposváron még működik a Kögáz-iroda, Siófokon azonban azt írták ki: keresse virtuális ügyfélszolgálatunkat, az interneten. Takács Márta fogyasztóvédelmi tanácsadó állítja: telefonon gyakran lehetetlen az ügyintézés; ha mégis, türelem vagy nyugtató szükséges hozzá. "
(Forrás: www.somogyihirlap.hu)