Tizenkétszeres hólánc-forgalom a Tesco-ban

Tizenkétszer több hólánc fogyott az ország 42 Tesco áruházában az első igazi havazás hatására ...

Tizenkétszer több hólánc fogyott az ország 42 Tesco áruházában az első igazi havazás hatására, mint egy átlagos téli napon. Az áruházlánc egész télen óriási termékválasztékkal várja a hidegre készülő autósokat, ennek ellenére legtöbben csak a hó láttán ocsúdtak: a hólánc mellett közel 80 százalékkal nőtt a jégkaparók és egyéb téli termékek eladása is.

A Tesco adatai szerint úgy tűnik, elsősorban a nagyvárosok lakóit érte felkészületlenül a zord időjárás: Budapesten, Győrben, Miskolcon és Pécsen vásároltak legtöbben téli autós terméket. Az alapvető felszerelések - közel tízféle jégkaparó, jégoldók, zárolajozó jégoldók, többféle hólánc, útszóró só, sőt téli gumi - mellett az elmúlt két nap slágere lett számos olyan termék, amely ugyan nem létfontosságú a téli autózáshoz, ám kényelmesebbé, egyszerűbbé, és mindenekelőtt biztonságosabbá teheti ilyenkor az utazást. Ilyenek például a szórófejes páramentesítők, a speciális téli szélvédőmosók és koncentrátumok, amelyek -19 Cº és -40 Cº között is védik az autót, a motorindító aerosol, a fűthető ülésvédő vagy a fagyálló mérő, amelynek segítségével az autós időben ellenőrizheti hűtőrendszerének fagyáspontját.

Az áruházlánc a kései télre való felkészüléskor nem csupán az autósok, hanem a gyalogosok közlekedésének megkönnyítésére is gondolt. Az áruházakban 10 kilogrammos kiszerelésben kapható útszóró só jelentős készletei a központi raktárból szükség esetén legfeljebb 24 óra leforgása alatt eljutnak az ország minden részébe, valamennyi Tesco áruházba. Hasonló a helyzet az ilyenkor szintén slágerterméknek számító hólapáttal, amelyből ugyancsak jelentős alapkészlettel rendelkezik a Tesco.

A hipermarketekhez hasonlóan az ország összesen 10 Tesco benzinkútja és üzlete is felkészült a hóra és fagyra: a kiemelten elhelyezett téli autóápolási cikkek azonos választékban és áron itt is megtalálhatók.

(Forrás: www.tozsdeforum.hu)